cocullana my hero

haaaaaaaaallå!
vaknade imorse, och skulle säga godmorgon. men jag fick inte fram det. så nu sitter jag här. fortfarande lika jävla hostig och snorig, med INGEN röst. nu här hemma kommunicerar vi via msn, lappar, avläsning via läpparna, och viskning. jag tycker det går ganska bra faktiskt...........
imorgon ska jag äntligen få den där jäkla cocullana medecinen så nu hoppas jag att det här är över snart.
nu så ska jag äta godis (före maten) och sen så ska jag försöka fixa alla sims 2 paketen. vilken jävla vecka det kommer bli! mmmm:D
bilder från igår kommer in så småningom också. nu till godiset. 
puss! och en till dig med för du är så snäll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0