naket

hemma från sjukhus och sånt. vet att det är uttjatat det här med revbenet och allt men måste bara få berätta dagens händelser.
gick först ner på blåsippan för en liten undersökning, på vägen in till hans rum så säger han att han har en praktik elev, kille på 18-19 år kanske. haha jaha okej tänkte jag, tills jag kom in då jag skulle klä av mig inför han. WOHO! haha lite pinsamt var det med sen ville han också lyssna på mina lungor och det lät inte så bra. så fick jag en akut-tid på sjukhuset för rönkning. kommer in och då säger han att jag måste vara bar över. så ja det är väl bara börja klä av sig igen och rönkas. sedan åker jag tillbaka till blåsippan och ger rapporten.
det visades sig inte vara en brytning på revbenet. men att det förmodligen var en spricka. så nu är det bara för mig att läkaläkaläka och ta groggy medicin! skit kul=) 
imorgon ska jag till syster och sitta där, kanske sitta ute i solen om det är bra väder :) men nu är det mat, UTE!

puss=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0