shopping

image1196
shopping i sundvsall och birsta har det varit idag! och hela 8 timmar var vi där. så har precis kommit hem! och är helt slut i bena :D haha! var där med sus och vienna och jag tror dom är minst lika trötta som mig. bussen hem missade vi också såklart klockan 6. haha! så ja där satt vi och frös på busshållsplatsen i 2 timmar fast i birsta city och ingen som kunde skjutsa hem oss. till slut så kom viennas pojkvän och hämtade oss! tack gode för pojkvänner! hah :) synd att man är utan bara ;)
bilder har jag också tagit idag! och massvis! lägger in dom imorgon så får ni se :)
nu ska jag lägga på lite smink sen så kommer sus och hämtar upp mig och sen drar vi vidare till emma för fest! men vi ska inte festa eftersom vi fortfarande är sjukisar. men kolla på är ju alltid kul ;)

hoppas ni har haft en super kanon lördag!!
BIG HUGS!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv* jo men absolut :) vart i s-vall bor du?

2008-04-27 @ 12:31:32
URL: http://svanemar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0