träning x 2 och jobb

hemma äntligen. känns som jag inte varit hemma på hela kvällen typ.
idag så började dagen med handboll, var grymt jobbigt och till slut så fick jag en fläskläpp. asfin är den...... så nu sitter jag här skitsnygg....
aja, väl hemma så var det på med löpar skorna direkt och springa lite. det blev iaf 5 km. hem och kasta i sig maten och vidare till jobbet. så nu passar det perfekt med en sovmorgon imorgon (vilket vi har). vet inte vad det är med mina paranteser men. jag tycker om dom.

och joo förresten. tusse har fixat min header också;D men allt är inte riktigt 100 % klart än. så får fixa det imorgon =)  nu tror jag att jag ska ta mig lite fika!

puss;)

Kommentarer
Postat av: tussie

mhmmm=) så lite babe!!

2008-04-04 @ 10:26:15
URL: http://tussieline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0