08.54

.. är  klockan  och  jag  sitter  och kollar på nyhetsmorgon och nästan spyr på gästen som är där. vilken jävla idiot. 

idag så är det vero moda dags snart och jag är i toppform, här kommer guldsäljaren! (med betoning, isa du vet)

måste även meddela att jag gått ner 3 kg på 2 veckor. kör den traditionella GI-metoden, men jag måste säga att jag fuskat en heel del. men tydligen har det gett resultat, och allt har försvunnit runt höfterna. good job!

ikväll är det även dags för att få reda på vem som blir härnösands lucia, mycket, mycket spännande.
när jag kommer hem senare ikväll kommer jag att avslöja det! (lite i förväg) ... exklusivt va!

nu  till  bussen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0