21.26


vilken dag det har varit. full rulle på vero moda och sedan vänta på bussen som var försenad i 20 min och komma hem och äta middag runt 8. inget man vill göra till en vana direkt.

på dagens lunch skulle jag även gå och köpa tyget till min nyårsklänning. jag kommer in till olssons och kollar dit tyget alltid brukar ligga och ser att det inte finns där. personalen säger att det tog slut, bara sådär. VADÅ SÅDÄR? det var ju mitt tyg! min nyårsklänning!! men eftersom jag bara gått och kollat och aldrig kommit till skott och köpt tyget innan så får jag helt enkelt skylla mig själv. så nu får jag börja tänka om i andra banor. (med  din  hjälp  tove)

min kväll kommer att bestå av boston tea party (som  ni  inte  får  missa) och sedan ska jag göra en ögonfrans-färgning. en liten mini makeover i vardagen.

Kommentarer
Postat av: camilla

jag älskar filip och fredrik!

2008-12-10 @ 18:25:58
URL: http://camillarudholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0