90210


så har denna onsdag också passerat. för mig mest flygit förbi.
idag hade vi vår sista riktiga lektion innan vi äntligen får lov. för imorgon så är det nämligen fotbollsturnering på nordic hallen som gäller för jb. och detta år är klassen för en gångs skull mer än 7 st i laget och vi är mer peppad en någonsin.
kötta var väl vårt mål?

isa landade även i hsand ikväll. och det känns så skönt att ha dig hemma igen ska du veta :) min andra hjärnhalva när min andra inte vill samarbeta. men nu är det så att vi bara väntar på en person till, filippa. men i några dagar till kan vi väl hålla ut. 

nu innan jag avrundar min kväll här i sängen så ska jag ta och kolla på första avsnittet av 90210. hoppas hoppas att det faller mig in i smaken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0