AVGJORT



bild  från  sommaren.  längtar  så  mycket  efter  värmen  nu. 

Hemma och nyäten efter en väldigt lång tisdag. börjar faktiskt bli ganska van på alla dessa långa dagar och sena middagar. men det är väl det man får ta om man väljer sin APU-plats i en annan stad och är en av lucia kandidaterna i härnösand.

och nu apropå lucia. ikväll fick vi reda på resultatet i tävlingen. det blev tyvärr inte jag som blev härnösand lucia, vilket såklart känns otroligt tråkigt. men med i lucia tåget är jag endå och det är så himla kul allt vi gör :) och det är väl huvudsaken?

det kommer fram folk på stan och säger att dom röstat på mig och man blir lite paff när det kommer fram främmande människor och säger så. men absolut bara kul! men iaf så vill jag tacka alla som har röstat på mig. tusen tusen tack! synd bara att det inte räckte hela vägen.

Kommentarer
Postat av: tussie

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH:(((((((((((((((8

2008-12-02 @ 22:44:59
URL: http://tussieline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0