en onsdag

Jag   är   grymt   gryymt   trött. känner hur ögonen hänger och påsarna ska vi inte ens prata om. skickade över massvis av bilder från stationära datorn till min lilla plutt igår och det tog sin lilla tid, och såklart så blev det sent. därför jag ser ut som jag gör idag (om  ni  skulle  råka  träffa  mig) 

idag har jag bara en lektion, och det är personlig försäljning, den roligaste kursen jag tagit hittills under mina tre år så det kommer bara att bli kul att sätta sig på bussen till sundsvall. men några leenden kan jag inte lova.

och vet ni vad, idag är det bara 5 dagar kvar tills ännu ett tandläkarbesök, vilket jag också hoppas är mitt näst sista besök.
ska då tvinga att dom ska ta ut den innan jul/nyår. (nu  vet  ni  väl  alla  att  vi  pratar  om  den  omtalade  tandställningen). 
får se hur väl jag lyckas med det. jag som är så dålig på sånt, speciellt när det väl gäller.




Kommentarer
Postat av: Johanna

ha en fin kvälL!

2008-12-03 @ 19:57:20
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0