TEATERN

min dag har sett ut som följande:
*pluggat
*tränat (löpning 5,5 km + fys)
*kollat på DH
*uppträtt för 160 personer på teatern


med andra ord en väldigt intensiv dag. & idag var jag ju som sagt inte i skolan för jag trodde vi var lediga. men när jag vaknade i morse efter en lååång & härlig sömn så kom jag på att vi hade flyttat en lektion till den här dagen. typiskt. så det är imorgon vi egentligen är lediga. haha, så det blir 2 dagars ledighet för mig. men vem kan klaga? jag och tessie ska endå ut på jakt efter en lokal där våra lilla utställning ska vara samt prata med vero moda om samarbete. så det blir lite jobb trots allt. men det gillar vi, eftersom det vi gör är så jäkla kul!

nu ska jag göra pappas julkort som han sedan ska skicka ut till sina kunder.
kul  att  han  har  sånt  förtroende  för  mig ;)


Kommentarer
Postat av: Isa

shit värsta blondinbella du är med det där schemat! busy woman!

2008-12-11 @ 15:34:24
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0