TRÖTT VAR DET JA

man kan ju fråga sig vad man gör vaken mitt i natten och är supertrött. tänkte faktiskt på er stackare där ute som inte fått något inlägg idag och då är det klart jag tar på mig lite tid innan jag somnar och skriver lite... onödigt vetande.

idag tog jag och bror joakim bussen till sundsvall för att hitta den perfekta presenten till 
(håll  i  er  nu) hans nya flickvän! jajjemän ni hörde rätt. efter vi sprungit in och ut i alla butiker ett x antal gånger så bestämde vi oss. och eftersom jocke inte har så mycket åsikter och egna idéer så var den hela jakten inte så speciellt lätt. det tog mycket på krafterna och mesta dels ikväll har jag vandrat omkring som en sovande zombi... vilket inte uppskattades av en viss person. (inga  namn  nämnda).

imorgon ska jag jobba på vero moda i sundsvall från 11-18. och ÄNTLIGEN får jag lite money för allt mitt slit! vilket jag kan behöva nu efter julen stor-rensat min plånbok.

nu tar jag av mig hatten och tar på mig nattmössan. (imorgon isa, ses vi!!)




Kommentarer
Postat av: Hannah

Läs mitt senaste inlägg om hur ordet mode och modet själv missbrukas. Håller du inte med mig? Så trött på det..

2008-12-20 @ 15:46:25
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: sara

Hey!

fin blogg du har:)

checka gärna in vår.

kram<3

p.s kommentarer uppskattas jätte mkt:)

2008-12-20 @ 16:17:05
URL: http://weloveandhate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0