Spanien!

hallåå=)
nu sitter man och äter frukost tidigt igen. fick lov att hoppa in och jobba idag.. tråkigt men sant. iofs spelar det inte sån större roll när det regnar varje dag men. i onsdags var det faktiskt sol här hela dagen. skitvarmt och skönt så jag gick ner på stranden. satt i linne och shorts i typ 2 timmar. sen när jag kommer upp till lägenheten har jag bränt sönder mig. alltså ni skulle se, fyfan vad fult det var. jo förresten, lite bilder ska jag försöka hinna lägga upp också. ikväll om jag kan=) och jaaa isa, vart håller du hus? har inte pratat med dig på månader känns det som. (MSN?!?!) hah ah nu vet du att jag söker dig.
men nu måste jag kila om jag ska hinna med bussen!

Kraaaaaam :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0