Spanien

heyy där :D
här rullar allt på som vanligt, skulle ju till jobbet idag som sagt men så kollar jag i väskan och överallt i lägenheten och hittar inte ens en euro. såklart så är plånboken i filippas väska i skolan. haha smart vaa! aja, hade precis gjort klar mig och allt så orkade inte gå ner till stranden heller så jag kurade ihop mig och kollade lite på one three hill :) dagarna här är ganska varma, ca 22 grader. skönt att slippa jackan och allt sånt skit. men hemma är det varmt med hör jag=) menmen, tråkigt med inga bilder här jag vet men jag väntar fortfarande på kamera sladden som ska komma snart hoppas jag! tills dess blir det sånna här tråkiga inlägg ;)
men nu ska jag kila, hoppas ni alla har det super!

pussar från spanien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0