Spanien!

image911
bild tagen förra veckan.

haaaloj =)

nu har vi precis kommit hem från myra mar (ett stort köpcentrum) middagen har vi också precis ätit. mmmh, fast det blev burger king, ble. frukost äter man här typ 10.00, lunch 15.00 och middag 22.00, lite konstigt att vänja sig men det går =) igår natt klockan 3 hade vi nästan inbrott i lägenheten. vi ringde polisen direkt och vi tror att det var dom som skrämde bort dom. nu ligger kniv/knivarna brevid sängen. igårnatt sov vi med dom. äckligaste jag varit med om kan jag bara säga. aja. jag och filippa bestämde oss nyss för att köpa tårgas eftersom det är lagligt här i spanien. så nu ska vi bara ta reda på vart man kan köpa det.
imorgon blir det jobb som vanlgit 11.00 - 17.00 och sen ska jag till en salsa kurs på svenska skolan. får se hur det är som där. ska bara gå dit och kolla och se. haha bedömma lite;D nemen det ska bli kul iaf!
nu ska jag och flopp gå och lägga oss i sängen och kolla på one three hill. vi har kommit in på sista säsongen nu, sjukt bra och spännande! aja, lite rädda dock att inte floppans pojkvän är här men jag tror vi klarar natten :)

godnatt och sov sött guys :)
miss u dannie!!

Kommentarer
Postat av: Olivia

fin bild! :)

2008-01-30 @ 23:16:57
URL: http://heterolivia.blogg.se
Postat av: tussie

haha lotta, den var as ful! :) oh värsta äventyren du är med om då.. spana på salsan till mig va;)

2008-01-31 @ 10:52:35
URL: http://tussieline.blogg.se/
Postat av: tovan!

ooh kollar ni på säsong 5? den är bäääst!:D:D

2008-01-31 @ 17:11:42
Postat av: dannemaan

buhu,köp tårgas dirr! hundrapussar!

2008-01-31 @ 19:24:11
Postat av: aishabajsha

det var ju de köpcentrumet hette! minns du att vi prata om de? men hörrni slå ihjäl tjuvarna, nolike! saknar dig!

2008-02-01 @ 10:01:41
Postat av: I S A B E L L E

härlig bild..

2008-02-02 @ 13:25:05
URL: http://izzabelle.tjejsajten.se
Postat av: lopp

isapisa: haha ja isa jag kommer ihåg ;) jag tror det var myra mar vi pratade om;D haha aja.
haha ja, alltså jag känner mig trygg här. naaaaaaaat! du skulle nog kunna skydda mig rätt så bra, varför är inte du i spanien?
förresten isa så den där guideboken, jag vet inte riktigt om jag vill använda den... filippa läst den häromdan och hälften av alla "fraser" är fel :S haha. jaja det förlåter jag dig för! hoppas tavlar inte har RAMLAT ner från nattbordet!
saknar dig med! pusssssssss!:*

2008-02-03 @ 19:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0