29 HELA ÅR

nu sitter ja och pluggar inför det stora provet i personlig försäljning som kommer att vara imorgon. vet inte riktigt hur jag ska lyckas få in alla 5 kapitel men det kommer krävas natten också kan jag räkna ut redan nu. (vilket jag inte ser fram emot). till min lilla pluggstund äter jag pepparkakor och en lussebulle. men det får jag ju inte göra? det är ju mitt i veckan, en tisdag! men det skiter jag i nu för tiden. det börjar faktiskt bli jul och då ska man inte vara så hård mot sig själv. iaf inte jag. 

denna dag är också en väldigt speciell dag. mamma och pappa har varit tillsammans i 29 år så vi tänkte gå ut och äta middag för att fira lite. efter middagen är det ingen sånglektion utan vi ska gå och pröva ut lite pälsar som vi ska på oss på skyltsöndagen. vilket jag det däremot ser fram emot. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0