BERNT JÄVLAS

sitter och försöker kolla på gossip girl men det spänner så jäkligt i huvudet OCH i munnen. japp, idag har jag varit hos tandläkaren. när jag kom dit så frågade jag om det var sista gången jag spände. övertandläkaren bernt svarade ja. jag bara låg och lös som en sol i stolen tills jag började prata om min glugg som inte samarbetar med mig. det var då bernt sa -"tjaa, vi kanske ska sätta in en nya båge och börja vrida den får vi se hur det blir" JAAAAAAAAAAAA VILKEN LYSANDE IDÉ, pucko. så nu får jag vänta tills den 9 dec och se om hans lilla expriment har funkat. fråga om jag är less.

nu är det du och jag glugg som börjar samarbeta!

Kommentarer
Postat av: johanna

ha en fin kväll!

2008-11-04 @ 20:34:49
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så kan det gå! Vad är det bästa med att blogga enligt dig?:)

2008-11-04 @ 20:53:47
URL: http://j3nu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0