SÅNGLEKTION ALÀ MOLLER

så vad gjorde jag nu då på mina fyra lediga timmar. jo jag gick till stan och inhandlade lite grejjor till sussen födelsedagspresent. mer kan jag tyvärr inte säga eftersom sussen såklart läser detta ;) när jag kom hem var det middag och sen vidare till musikskolan för sånglektion. det gick bättre denna gång än förra vilket var en otrolig lättnad för oss. nu återstår det att se hur vi klarar av nästa lektion. vi ska nämligen sjunga två danska låtar också. sjukt fina men riktigt svåra att sjunga!
tänkte nu dra ihop mitt lilla knyte och bege mig neråt  till den mörka källaren. good night!


måste även säga grattis till anna som fyller 18 idag! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0