HELGEN FIRAR TVÅ 18 ÅRINGAR

Igår var det fest. och vilken jäkla fest (om man måste svära). Anna fyllde 18 år i veckan så i går var det dags att fira. och det klarade hon galant må jag säga. när vi kom till festen så var det redan mycket folk. mycket folk vi inte kände (jag, tove och sussen). vissa hade vi aldrig sett förut. kan också bero på att det var människor från lite olika städer.

inne i köket var det massvis med dricka som var på kylning i en stor.. ja vad ska man säga, plastlåda? sen inne i vardagsrummet var det uppdukat med tonnvis av kexchoklad, gott & blandat påsar, bilpåsar, läkerol, bevita, snickers, center, twix, chipspåsar och massa mer. så det var en hel del gotta med andra ord. 

eftersom alla inte kände varandra (eller ja, egentligen bara vi som inte kände någon) så hade lekledarna planerat in lite lekar så vi skulle lära känna varandra. när alla var indelade i sina lag i sina färger (som vi hade fått på inbjudningskortet) så var jag den enda tjejen, med andra killar. tove fick därför hoppa in i mitt lag så det skulle bli mer jämställt ;p väl därefter så var det dags för första leken och det var den så kallade gurkleken som jag tror vi alla känner till vid det här laget, så går inte in på några detaljer. andra leken var ballongleken, vi skulle alltså göra olika sexställningar tills ballongen spräcktes. och tredje leken var den absolut bästa. vi tjejer fick gå upp på övervåningen medans killarna fick stanna nere. där uppe utsågs en tjej från varje lag som skulle få på sig en ögonbindel. efter en lång väntan gick vi alla ner, där stod killarna i bar överkropp inoljade med olivolja. tjejerna från de olika lagen skulle då känna på killarna tills de hittade en kille som tillhörde deras lag. och den leken vann faktiskt vi! tack vare tove som var ypperligt snabb att hitta östersunds andre.
men vi fick aldrig riktigt reda på vilket lag vann. men huvudsaken var att vi hade kul, vilket vi också hade.

nu idag ska jag vila upp mig och gå och göra lite ärenden inför kvällen. japp, för då är det fest igen. (och ja, ni hörde rätt). denna kväll till ära för att fira sussen som fyller 18 år på söndag.

så denna helg kommer bli en väldigt intensiv fest helg. vilket jag inte är så speciellt van vid. så jag ber till gudarna att jag ska överleva när jag vaknar upp på söndagen.

bilder från gårdagen kommer strax när jag lagt in dom! (hoppas ni kan bärga er)

Kommentarer
Postat av: sandra timan

ses hos sussen ikväll:D wohoo

2008-11-22 @ 11:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0