BLOGGEN LEVER SJÄLVSTÄNDIGT

im pist. nu har min blogg ändrats under tiden jag varit på hockey, hur och framförallt varfööör? det ska väl såklart alltid krångla till det lite extra för mig.. så nu orkar jag inte göra nånting åt det. på vissa datorer ser det olika ut också. im confused. 
hur ser det ut på eran dator? konstigt eller "hyffsat okej"? 

hur som helst så vaknade jag nu, somnade runt 8.. bara för att stjärnor på is är så jäkla dåligt. nu ska jag iaf försöka sova endå och hoppas på att inte ligga vaken allt för länge! 

för er som vill veta så vart det 3-2 till timrå i förlängning. den två poängaren behövdes (som pappa sa).
nu är det sängen för min del! 

Kommentarer
Postat av: tussie

ser helt okej ut=))

2008-10-26 @ 00:18:36
URL: http://tussieline.blogg.se/
Postat av: Isa

haha ser helt knäppt ut, till en början ser det bra ut, men går man ner en bit blir det bara gråt och randigt.

2008-10-26 @ 09:16:51
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0