träningen börjar 05.55


precis kommit hem från ett svettigt jobbpass. städning i några timmar förbränner en hel del kalorier må jag säga! så nu har jag unnat mig en kopp choklad. som alltid.. måste sluta med det där kvällsfikat! 

alltså.. jag och anna måste bara vara knäppa. imorgon tar vi bussen 05.55 till sundsvall för att sedan träna på Jocks i 1 och en halv timma (och ja jag har inte hittat halvknappsymbolen än) innan skolan börjar. och som jag sa tidigare, jag = träning på morgonen är inte någon bra kombo så jag får se hur detta kommer att sluta. 
bra spännande va..

nu ska jag nog värma en kopp choklad till. natti!

Kommentarer
Postat av: Hanna

shit, är det ens lagligt att ha träning så tidigt? haha

2008-10-14 @ 22:02:42
URL: http://typiskthannu.blogg.se/
Postat av: My Josephine

skönt. ska o jogga imorrn :D

2008-10-14 @ 23:06:35
URL: http://mitsukononame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0