ÄNNU EN LÖRDAG

lördagen som jag hade planerat var en lugn lördag med film och mys. men eftersom isa är hemma så fick hon med mig ut. och fest blev det, vilken fest. höjdpunkten måste ju endå varit när sussen stod och sjöng på bordet/stolen? ;D haha! 

idag vaknade jag upp med världens bakfylla, tur att det är söndag. för det innebär för mig en riktig vilodag, från träningen!   istället blir det jobb och massa plugg. har några inlämningsuppgifter som ska vara inne imorgon. bl.a. om finanskrisen. den där jävla finanskrisen. börjar bli måttligt less nu..


nu tänkte jag bjussa på lite bilder från gårdagen



Kommentarer
Postat av: Anonym

haahh åh när isa hade tagit bild nr 6 skrattade vi sjukt mycket för att vi blev så jävla fula. kan konstatera att vi hade rätt också...

2008-10-19 @ 20:47:40
Postat av: Isa

ja vi blev verkligen as fula, men det är bra nu kan alla få se att vi kan vara det också, eller hur tovan? (inte självgod alls)

2008-10-20 @ 12:29:24
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/
Postat av: tovan!

så sant så sant! folk börjar ju nästan störa sig på att vi är så jävla snygga jämt så nu mår dom nog bra av att se denna!

2008-10-20 @ 18:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0