datasupport to my rescue

nu sitter jag här med min bärbara dator med trådlöst internet, jajjemän ni hörde rätt. trådlöst internet. it-supporten installerade det vid lunch men när jag kom hem återstod bara ett problem. hur i h*veta ska jag få tag på nätverksnyckeln. jag hade ju hört att det skulle stå bak på de trådlösa modemet men det var ju såklart en ren myt enligt simon. och eftersom simon är så snäll så tog han sina små 39or och traskade hit för att hjälpa mig. det tog ju sin tid tills pappa tryckte ut sig att han egentligen kunde lösenordet bara han fick tänka lite. och det gjorde han, efter 30 sekunders tänkande så kom han på det. enkelt det låter va. och ja det var det. ett riktigt logiskt lösenord. efter firade vi eller aa mest "jag" med lite fika :) vilket inte satt helt fel i magen! nu han simpa åkt hem och nu ska jag ut och gräva lite med mamma i jorden.
seu!


här har vi datasupporten!

Kommentarer
Postat av: Regine

så snillt å hjelpe deg då! kjekt å ha noken som kan med data og internett! eg og har mine kontakter som kommer når eg trenger det :)



Håper du har hatt ein fin dag - god natt og sov godt:)

2008-09-01 @ 21:44:43
URL: http://www.regine.devote.se/
Postat av: Regine

Takk:)



ha ein fin dag!!

2008-09-02 @ 07:34:48
URL: http://www.regine.devote.se/
Postat av: anders

ful han var!

2008-09-02 @ 15:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0