gossip girl


japp, efter idol gav jag gossip girl en chans. eller en andra chans då om man säger så, har sett två första avsnitten nu.
och jaaaa jag vet, jag är seg, efter och allt det där. men nu ska jag försöka klämma in nått avsnitt då och då jag har 40 min icke plugg. vilket kommer bli svårt!

Just nu har jag rustat ut mig med två mobiltelefoner, endast för att jag ska ha en chans att kunna höra väckarklockan. låter sjukt, men om jag ska höra den behöver jag mist 6 timmars sömn. vilket jag inte kommer få ikväll!
05.30 ringer dom och då är det upp för idrott och organisation och ledarskap. ganska hyffsad för och eftermiddag att se framemot med andra ord..
nu stänger jag ner datorn och släcker lampan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0