PLUGG VAR DET JA

läste precis isas senaste inlägg. och jag kan säga redan nu att jag aldrig skulle överleva studentlivet i umeå. så jag måste ge isa en stor eloge för hennes tapperhet! och naturligtvis ett stort lycka till på första tentan. det kommer att gå super och det vet du!!

själv har jag också en hel del plugg att ta itu med ikväll. (inget att jämföra med men.)
har det stora slutprovet imorgon i personlig försäljning så det måste gå bäst, helt enkelt. 
så nu vet ni vad jag kommer att simma i ikväll. papper papper papper..

nu väntas kycklingfilé och kan knappt  hejda mig så nu avslutar jag detta inlägg.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja, plugg var det här med haha. Matte B.. fyfan, har prov imorgon och det kommer antagligen gå åt helvete!! ;P håll tummarna för mig haha

2009-01-08 @ 19:03:47
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: isa

Gullig du är! Plugg är plugg och är ju jobbigt vilket som, så du är tapper du med baby! Jobba på bra och gör bra ifrån dig på provet, jag är säker att du klarar det galant!

2009-01-08 @ 20:22:43
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0